Maandag 6 juli 2015 8e dag - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu Maandag 6 juli 2015 8e dag - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu

Maandag 6 juli 2015 8e dag

Door: Chatellerault

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

06 Juli 2015 | Frankrijk, Châtellerault

Beste mensen,

Na een mooie rustdag om 6.00 opgestaan gedouched en aangekleed en opgeruimd.
Om 7.30 vertrokken naar supermarkt.
Maar helaas deze was dicht,dus maar verder zo nder ontbijt.Onderweg kijken we wel wat we tegen komen.
Om 9.30 zijn we in St Cyr en daar brood en koffie gepakt en dit buiten op banken die daar stonden opgegeten.
Tijdens het eten kwam ook nog een nederlands echtpaar met deze een praatje gemaakt. Om 10.00 weer verder.
Rond 11.30 kwamen we een amsterdamse tegen op een. Elec bike tegen.
foto gemaakt van een olmen en van een ruine.
Op naar Poitiers,is een zeer oude stad met vele kerken en oude gebouwenHebben wat door deze stad gezworven, bij het bureau Touristique een slaapplaats geboekt voor Chateau-Garnier
Natuurlijk hebben we ons ook verreden een heer gevraagd voor de weg.
Kregen eerst te drinken en onze bidons gevuld
Hij reed met de auto voor om ons de weg te wijzen.
Om 21.30 aangekomen in hotel Le Castel en 88 km gereden.
Om 9.30 aangekomen en 88 km gefietst

• 10 Juli 2015 - 23:08

Adry Weijenberg:

Zo te zien gaat het goed met jullie! Succes en fijne reis!