Woensdag 1 juli 2015 3e dag - Reisverslag uit Vendôme, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu Woensdag 1 juli 2015 3e dag - Reisverslag uit Vendôme, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu

Woensdag 1 juli 2015 3e dag

Door: Marlijn

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

07 Juli 2015 | Frankrijk, Vendôme

Beste mensen,

Was al om 4. 00 wakker,nog wat gedomneld en opgestaan om 6.00.
Temp is heerlijk.Vertrek om 8.25.
Moeten nog ontbijten,kijken wat we onderweg tegenkomen.
Naar de winkel en yoghurt,water,bananen, nektarines en noten gekocht.

Door de hitte geen honger,maar we moeten en dat is soms heel vervelend.
Het is steeds vervelend lastig om op de route te komen ,zo ook vandaag
45 min gezocht,kregen hulp en toen was het peanuts.

Pauze om 10.45 in Cloyes sur loir.
Rond 14.00 een plek gevonden om te eten,was op het goede moment.
Daarbij ook nog heel lekker.
Nu zitten we in Fretteval 23 km van Vendome.
De mevr van het restaurant heeft voor ons gebeld naar Auberge Jeunesse in Vendome.
15.30 zijn we weer verder gefietst,na een tijdje een raar gevoel in mijn darmen en daarbij ook wat warm.
gestopt bij de Mairrie (burgemeester) op de stoep in de schaduw.

Na een paar min kwam een man,vertelde wat heen en weer en Wil gaf aan dat ik mij niet lekker voelde.
Kregen water en konden naar toilet.
Voor mij was dat de opluchting van de dag..............
Na een tijdje voelde ik me beter.
Maar met een kege maag en darmen is het niet lang goed fietsen.
Het waren zeer zware laatste 16 km tot Vendome.
Durfde niet te eten en zeer weinig te drinken ineens.
Dan ben je gewoon leeg gereden.
Het was vandaag 38 a 39 graden en het asfalt is op sommige plaatsen goed aan het smelten
Lang gezocht naar de Auberge,weer hulp en deze heeft voor ons gebeld en het andere adres gekregen.
19.45 aan gekomen,gedouchd en kleren gewassen .
57 km gereden

  • 07 Juli 2015 - 21:42

    Lea:

    Marlijn, ik wil niet je betuttelen maar je moet bij zulke inspanningen bij zulke temp vooral eten voor de energie te behouden en niet van streek te raken!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Vendôme

Marlijn

Een vrouw die deze reis al heel lang willen maken. Ben vertrokken 19 mei 2014 op de fiets richting Santiago de Compostella. "DE WEG IS HET DOEL".

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 11457

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: