Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marlijn - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marlijn - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Vrijdag 2 mei, grijsgraue dag, nat kil, maar droog!
vertrokken richting Gulpen, Terlinden, Mesch, Moelingen, Vise, Linxhe, Ternaaien het Albertkanaal volgend tot Canne.
Maastricht, Bemeler , de bemdlerberg omhoog en wel 11%.
Gasthuis, Wolfshuis, Ijzeren, Scheulder, Gulpen.
Deze dag hebben we 65 km gefietst.
Als je zo'n tocht door Zuid-Limburg hebt gemaakt kom je tot de conclusie dat achter iedere bocht een klimmetje zit!



Recente Reisverslagen:

Marlijn

Een vrouw die deze reis al heel lang willen maken. Ben vertrokken 19 mei 2014 op de fiets richting Santiago de Compostella. "DE WEG IS HET DOEL".

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11449

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: