Donderdag 16 juli 2015 18 e dag - Reisverslag uit Moliets-et-Maa, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu Donderdag 16 juli 2015 18 e dag - Reisverslag uit Moliets-et-Maa, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu

Donderdag 16 juli 2015 18 e dag

Door: Marlijn

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

20 Juli 2015 | Frankrijk, Moliets-et-Maa

Beste mensen,
Weer vroeg opgestaan, maar dat is iets dat in mijn natuur zit kan niet blijven liggen.
Dat word soms niet in dank afgenomen als je vroeg opstaat.
Mijn fietsmaatje is erg boos dat ik zo vroeg ga douchen en al begin op te ruimen, maar moet helaas zeggen.
Had ze eerder mee moeten komen en niet na 16 dagen!!!
Miriam waar wij enkele dagen samen mee zijn opgetrokken geeft aan dat ze naar huis wil en of ze samen met ons naar de kust kan rijden als ze een plek in de bus kan krijgen.
Maar Miriam rijd een ebike, dus dat zal voor ons aanpoten worden om haar bij te houden.
Maar ben niet van plan om me die laatste dag kapot te maken,wil wat zien onderweg.
Zal regelmatig aan het einde rijden en bepaal dan zelf mijn snelheid en ik kom er wel .


Om 12.10 fietsen we Plage du Molliets binnen.
Direct naar de toeristische informatie voor een slaapplek, het is erg druk en de keuze beperkt.
We kunnen terecht in een chalet op een camping aan de zee.
Het is vandaag weer erg warm en ook benauwd.
Maar ja het is onze laatste fietsdag.

we hebben 856 km gefietst en heb het toch kunnen voltooien.
Het was een zeer mooie en afwisselende tour maar tevens ook een zware toer.
De warmte heeft me 2 keer parten gespeeld, door darmkrampen en alle gevolgen van dien. 10 dagen waren zeer warm boven de 37 graden waarvan 1 dag 41 graden.
Heb weer veel geleerd.
Volgende keer als ik deze tour ga afmaken zal ik ervoor zorgen dat ik veel eerder ga en daarbij iedere dag vroeg begin te fietsen.
Ben toch iedere dag zo rond 5.00 wakker en lig maar wat te draaien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Moliets-et-Maa

Marlijn

Een vrouw die deze reis al heel lang willen maken. Ben vertrokken 19 mei 2014 op de fiets richting Santiago de Compostella. "DE WEG IS HET DOEL".

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 11455

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: