Zaterdag 11 juli 2015 13 e dag - Reisverslag uit Minzac, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu Zaterdag 11 juli 2015 13 e dag - Reisverslag uit Minzac, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu

Zaterdag 11 juli 2015 13 e dag

Door: Marlijn

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

12 Juli 2015 | Frankrijk, Minzac

Beste mensen,

Wat vroeger opgestaan om nog aan de blog te werken.
Maar het werkt niet altijd.
Je toetst een plaats in Frankrijk in doch pakt hij niet, wel een ander b.v in Canada.

Dus vanmorgen even gebruik gemaakt van de sterke wifi.
Ondertussen ontbijt gepakt, niet zo gezellig maar het is niet anders.
we gaan op weg naar Caddilac ongeveer 35 km.
Om 8.30 vertrokken.
Het is zwaar bewolkt ,net of het ieder moment kan gaan onweren en regenen

De dag afstanden zijn niet meer erg hoog anders zijn we te vroeg op
ons vertrek punt.
Het heuvelachtige is minder aan het worden er komen daarvoor in de plaats meer wijnvelden.
12.00 aangekomen in Caddilac bij het postkantoor een pakketje met overbodige spullen terug gestuurd.
Er is markt,dus om de beurten gaan we kijken,erg mooi. Maar zijn al aan het opruimen.

14.00 naar bureau Toeristique,volgens het boekje krijgen we een cel in een vroeger klooster,dat nu dienst doet als psychiatrisch ziekenhuis.
Zijn er naar toe gelopen en werden zeer vriendelijk ontvangen.
Moesten onze pelgrims pas afgeven en werden naar de "cel" gebracht

0n voorstelbaar ruimte van 3 bij 3 met bed en beddengoed,handdoeken en in een doos lunch en een ontbijt.
We kregen een waterkoker, deur verder was de toilet met een klein wastafeltje.
Alles heel summier maar genoeg.!
Om 22.30 moesten we binnen zijn.
Vandaag 40 km gereden.

Iedere dag het was tafereel,we hebben wel een stuk touw bij ons maar vaak stuk te kort , zo ook vandaag.
Wat gedaan het brillen koord bevestigd aan de touw .
Nu is het lang genoeg.

Afgelopen week is mij 2 x de ketting ervan af gegaan.

Iedere keer heb ik de ketting met een truc erop gekregen.

mijn coach zei dan spring van de fiets af en trap niet verder , zo ook gedaan.
Rustig de versnelling een kleiner gezet en dan met de hand de pedaal rond draaien en rustig aan.
Dit is me zo 2 x gelukt dankzij de tip van mijn coach.

• 12 Juli 2015 - 20:29

Ine:

Je hebt al veel meegemaakt in deze 13 dagen. Hopelijk gaat de rest van de reis ook voorspoedig en zonder problemen verder. Zal je verder blijven volgen

• 14 Juli 2015 - 18:58

Lea:

je bent creatief en dat blijkt maar weer eens!!!!!