Vrijdag 10 juli 2015 12 e dag. - Reisverslag uit Aubeterre-sur-Dronne, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu Vrijdag 10 juli 2015 12 e dag. - Reisverslag uit Aubeterre-sur-Dronne, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu

Vrijdag 10 juli 2015 12 e dag.

Door: Marlijn

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

10 Juli 2015 | Frankrijk, Aubeterre-sur-Dronne

Beste mensen,

Het is nu alweer de 12 e dag en het einde komt in zicht.
Opgestaan en ontbijt gehad en om 8.00 vertrokken naar St Emilion.
Het zou zo'n. 60 km zijn.
Vandaag veranderde het landschap ook erg opeens geen zonnebloemen maar wijnbergen en de
heuvels zijn niet meerzo kort na elkaar.
Het weer is zeer zonnig wat tempratuur. Betreft is het gokken maar het smelten van het asfalt is toch een indicatie dat het heet is.
Toen we in St Emilion aankwamen direct naar bureau touristique gegaan.
Het is hier een andere opzet .
Er wordt niet voor je gebeld, maar je dient zelf te doen ,bij een pastoor in de kerk gevraagd ook niet behulpzaam.
St. Emilion is een zeer toeristische stad. Heeft onze voorkeur niet .
Het is 19.00 en we gaanop weg voor de gite langs de route mooie plek.

Zeer mooie plek,heerlijk gedoucht en rauwkost gehad van de eigenaaresse.
Vandaag 73 km gereden.
Het was een bloedhete dag met toch nog redelijk veel km.

• 11 Juli 2015 - 10:25

Adry:

Hoi Marlijn, volgens het kaartje zit je nu ergens in Canada ha, ha, ha,!! Fijne dag!