Dinsdag 30 juni 2015 2e dag - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu Dinsdag 30 juni 2015 2e dag - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu

Dinsdag 30 juni 2015 2e dag

Door: Marlijn

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

30 Juni 2015 | Frankrijk, Chartres

Beste mensen,

8.15 opgestaan,brood gehaald in Illier-de-Cambrai.
Met z'n allen lekker ontbeten.
Om 10.15 vertrokken richting Bonneval en daarna Chateaudun
Het was een vreemde dag,afscheid genomen en wij naar het zuiden en de mannen naar het noorden.
Daarbij was het weer wennen aan het kaart lezen op de bordjes letten. Het fietsen.
Maar niet te vergeten de tempratuur,het was bloed en bloed heet.
Daar moet ons lichaam ook aan wennen. Maar we zullen zien.
De nodige pauzes gemaakt, goede pauze plek gevonden langs de weg in de schaduw.
Iets gegeten en gedronken na verloop van tijd kwamen de eigenaren met ons in gesprek.
We zaten n.l. pauze te houden op hun terrein,boden ons water koffie en of we naar de toilet wilden.

De tempratuur zo 37 a 38 graden,lekker weer voor thuis in de hangmat te liggen met een goed boek en een natje en droogje .De tijd zal het uitwijzen.

Aangekomen in Chateaudun om 19.00 in een gite de france langs de molen
Was een prima plek € 14,20 pp.
gedouchd en daarna de stad in,of we iets te eten konden bemachtigen.
Maar beiden hadden we totaal geen honger,maar een ijsje genomen als avondmaal 45 km gereden.
De eerste 2 dagen heb ik gepland korte ritten van ongeveer 45 km en daarna gaan we ieder dag ietsje meer.

naar de toilet wilde,gewoon fantastische mensen.

Het landschap is heuvelachtig met vele graan velden, waarvande meeste kaal waren.
Het water drinken gaat s'morgens goed maar in de loop van de middag,krijg je water iet meer

• 05 Juli 2015 - 18:35

Dora Lemaire:

Het is zondagavond 05/07/2015. Hier flink geonweerd, met hagelstenen als duiveneieren.
    Heb aan jullie gedacht en hoop dat je dat niet hebt meegemaakt. Marlijn , fiets Ger met je mee? Dat had je eventueel laten weten.
    Dat moet je ook prettig vinden en ook later samen over kunnen praten. Ik ben benieuxd wat er sinds de 30e juni allemaal is gebeurd. In gedachten fietsen we met jullie mee, temeer je weet dat wij Frankrijk heel goed kennen en precies weer weten waar je precies bent. Sterkte en een stevige knuffel.

Dora & Frédérick

• 05 Juli 2015 - 18:44

Jacques Sleutels:

Hoi Marlijn,
    Wat er ook gebeurt: ik ben trots op je. Start maar rustig wat langzamer, wij doen het hier ook een tandje langzamer met die hitte. En dan komt het toch in orde.
    We zullen je blijven volgen.
    Jacques

• 05 Juli 2015 - 22:53

Elly Kluskens:

Hoi Marlijn,
    Knap van je dat je de strijd weer aangaat.
    Toch niet alleen! Met z'n 2en is dan toch gezelliger.
    Zet 'm op, ja kan het. Succes, en ik blijf je volgen, al missen we je in de vlechtweek.
    Doei Elly.

• 05 Juli 2015 - 23:03

Leo , JECOB:

Hoi Wil / Marlein,

het was me wel even een moment dat twee meiden met een einddoel te zien weg reiden. Op de foto s, gemaakt uit de bus, te zien zwaaien vol trotst en vol goede moed, jammer dat het niet lukt om de foto s op te sturen.
    elke stopplaats wordt zichtbaar via intranet en we zien welke afstanden en plaatsjes die in deze zinderende hitte van 39 graden aangedaan worden. We genieten zo met jullie mee en praten al na over jullie tocht.

we blijven volgen .

Leo ,JECOB

• 07 Juli 2015 - 21:38

Lea:

hoi Marlijn,
    ik denk dat jij thuis ook niet in de hangstoel was gaan liggen. Je bent graag bezig en je bent geweldig goed bezig. Top