Woensdag 15 juli 2015 17e dag - Reisverslag uit Onesse-et-Laharie, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu Woensdag 15 juli 2015 17e dag - Reisverslag uit Onesse-et-Laharie, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu

Woensdag 15 juli 2015 17e dag

Door: Marlijn

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

15 Juli 2015 | Frankrijk, Onesse-et-Laharie

Beste mensen,

Om 6.30 opgestaan lekker gedoucht en haren gewassen.
Zoveel mogelijk opgeruimd, zou graag nog 1 dag in Dax blijven en wat uitrusten, winkelen en plekken bezichtigen.
Ben gisteravond niet naar het vuurwerk geweest daar ik veel te moe was.
Nagevraagd of er nog plek was, kunnen nog 1 dag blijven maar moeten verhuizen naar een luxere kamer.

Gaan met de fiets de stad in en gaan bij bureau touristique informeren naar een slaapplek aan de kust en een kaart. kaart kregen we direct maar slaapplek moesten we op de plek zelf reserveren.
Dit is en blijft gokken,het is nu seizoen dus we zullen waarschijnlijk voor een slaapplek behoorlijk moeten betalen.
Maar het zij zo.

Dax is een mooie moderne stad met toch best wel veel oude elementen.
Dwars door de stad stroomt de rivier de adour.