donderdag 9 juli 2015 11e dag - Reisverslag uit Ronsenac, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu donderdag 9 juli 2015 11e dag - Reisverslag uit Ronsenac, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu

donderdag 9 juli 2015 11e dag

Door: Marlijn

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

09 Juli 2015 | Frankrijk, Ronsenac

Beste mensen,

Vandaag om 6 .00 opgestaan en alle beslommeringen gedaan die nodig zijn op een morgen.Toen ik naar buiten ging zag ik 2 reeen aan de bosrand,doch waren weg voordat ik de tablet had gepakt.
Pm 8.45 vertrokken .
Bewolkt maar nog geen zon,doch zienderogen verdwijnen de wolken
Het lanschap is een het veranderen.
De vele graanvelden zijn veranderd in graanvelden en zonnebloem en maisvelden en vele heuvels,mooi landschap ,
Het was weer als gisteren vele maken berg op en af.

Onderweg een mooie plaats tegen gekomen,zijn we gaan bekijken met mooie keramiek en andere leuke hebbedingetjes.

Om ongeveer 15 uur aangekomen in Petit Grange in Bonnes.
e hebben een slaapplek,maar daar is dan ook alles mee gezegt.
Ondertussen 2 dames aangekomen uit Breda

s"avonds zijn we met z'n vieren pizza gaan eten en het dor

Gegeten op het dorpsplein onder het genot van een stukje muziek dat een zanger ten gehore bracht.

• 12 Juli 2015 - 18:12

Lea:

Wat llinkt t allemaal goed. Reeeen en een leuk dorpje en landgenoten.