start 2e trajekt 29 juni 2015 1e dag - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu start 2e trajekt 29 juni 2015 1e dag - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu

start 2e trajekt 29 juni 2015 1e dag

Door: Marlijn

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

29 Juni 2015 | Frankrijk, Chartres

Beste mensen,

Vandaag is het weer zover,kan een begin maken van mijn 2e traject naar Santiago de Compostella.
Ga van start met heel gemengde gevoelens, hoop dat ik deze keer dit deel mag afmaken en twijfel gezien de ervaringen van vorig jaar.
Dat was voor mij heavy!!


Ger heeft een grote bus gehuurd , waar fietsen en tenten en andere benodigdheden ingaan. Ger en Leo (de man Wil)
De mannen brengen ons naar Chartres vanwaar wij zuidwaarts rijden en de mannen naar huis.
Wij zijn om 11.15 vertrokken en om 20.30 aangekomen, met de nodige pauzes.
Tijd van nul komma niks hadden Wil en Leo de tenten opgezet en Ger en ik de luchtmatrassen opgepompt.

Wij hadden een camping gevonden iets onder Chartres in Illier-de-Camrai .

  • 05 Juli 2015 - 12:33

    Dora Lemaire:

    Hallo Marlijn & Ger,
    Heb geprobeert om jullie aan de lijn te krijgen , zonder résultaat en begreep dat jullie al onderweg waren. Geen last van de verschrikkeleijke hittegolf? Gisteren hier in België 35 °C. En heb aan jullie gedacht, om te beginnen, hebben jullie wel moeten puffen !. Wens jullie sterkte en Marlijn , voriig jaar is voorbij , nu is het nu , en je gaat het slagen , vergeet niet dat je een echte doorbijter bent , heb je bewezen, toen je mijn moeder verzorgde of het de jouwe was. Een stevige pakkerd voor alle twee en hopenlijk weer wat nieuws.Alles hier ok Dora & Frédérick


  • 05 Juli 2015 - 13:03

    Lea:

    hoi Marlijn, ben ik blij dat ik je ervaringen kan lezen.
    Ik heb heel vaak aan jullie gedacht en wilde absoluut niet ruilen met jullie. Die hitte en dan ook nog presteren!! Petje af, en ik wens jullie alle koelte en energie om door te kunnen gaan.
    TOI TOI TOI.

  • 05 Juli 2015 - 13:05

    Jose Sproncken:

    Hoi Marlijn, ik wens jullie verschrikkelijk veel succes en hoop van ganser harte dat het deze keer lukt ! Ik steek in ieder geval kaarsjes aan. Groeten van het 4e stembureaulid......

  • 05 Juli 2015 - 14:19

    Yvonne Aarts:

    Hoi Marlijn,

    Heel veel succes en deze keer het je zeker lukken. Je bent een Topper!

    groet Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Chartres

Marlijn

Een vrouw die deze reis al heel lang willen maken. Ben vertrokken 19 mei 2014 op de fiets richting Santiago de Compostella. "DE WEG IS HET DOEL".

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 11440

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: