11e dag 29 mei 2014 - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu 11e dag 29 mei 2014 - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu

11e dag 29 mei 2014

Door: Marlijn

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

29 Mei 2014 | Frankrijk, Chartres

Vanmorgen verslapen om 7.10 op.
Ontbijten hier hebben we ons de tijd voor genomen, heel raar maar het is alsof ik alles van op afstand mee maak.vlug naar de kathedraal deze nog eens goed te bekijken in alle rust.
De beloofde kaarsjes zal ik ook aansteken dan niet in Santiago, maar de kathedraal van Chartres met zijn prachtige glas in lood ramen is een mooie vervanger.

We hebben op de terugweg nog iets bij de bakker gekocht voor onderweg.
Hebben de kamer leeg gemaakt en alles naar de fietsen gebracht.
Daar op onze mannen gewacht, zouden zo rond 10.00- 10.30 bij ons zijn.
Heb de rust niet om op een stoel te wachten, ga de mannen tegemoet, Anke wil niet mee?

Zie ze aankomen en ben blij dat ik Ger weer zie.
We gaan samen nog even naar de kathedraal en daarna koffiedrinken.
Ger en Markus zijn vanuit Nijswiller om 4.30 vertrokken richting Chartres.

Om 11.30 vertrokken richting Nederland, om 17.30 thuis aangekomen in Nijswiller.

• 16 Juni 2014 - 20:46

Lea:

hoi Marlijn,

mooie foto's. Nogmaals jammer dat jullie de rit hebben moeten afbreken.