6e dag 24 mei 2014 - Reisverslag uit Les Rues-des-Vignes, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu 6e dag 24 mei 2014 - Reisverslag uit Les Rues-des-Vignes, Frankrijk van Marlijn - WaarBenJij.nu

6e dag 24 mei 2014

Door: Anke en Marlijn

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

24 Mei 2014 | Frankrijk, Les Rues-des-Vignes

Beste mensen,

Toen we vandaag opstonden was het buiten kil en grijs. Afgelopen nacht heeft het flink geregend.
Na een rijkelijk goed verzorgd ontbijt zijn we vertrokken naar Berlancourt.
Had vanmorgen bijna alle onderdelen aan kleding aan.onderhemd, fietsshirt, jack en windstopper alles natuurlijk van pearl uzimi .Zeer fijne kleding, Rosy bedankt voor de schitterende hulp.
Auf unserer Route haben wir einen Wehrturm aus dem 12. Jahrhundert fotografiert, der Echaugette de Vaucelles und haben an der Abbaye de Vaucelles, einer Abtei, der schoenen sakralen Musik zugehoert.
In St. Quentin haben wir mit der Hilfe der Tourist-Info einen Schlafplatz in einem Refugium in einem kleinen Ort ca. 30 km weiter festmachen koennen. Gegen sehr, sehr starken Wind und zum Teil durch kraeftige Regenschauer fuehrte unser Weg nach Berlancour. Insgesamt sind Marlijn und ich auf 76 Tageskilometer gekommen.
Wir wurden nett empfangen und zu einem leckeren Essen eingeladen. Geschlafen haben wir wie die Murmeltiere.

Zo die Anke heeft alles verteld heb lekker vrij!!

haben gut geschlafen und nach dem Frueh

• 25 Mei 2014 - 21:14

Dora Lemaire& Frédérick Godard:

Hallo Marlijn , heb je net een kommntaar op je vorige dag geschreven , kom nu nog even terug op die van gisteren. Want het is nu al zondag. Hoop dat jullie vandaag zondag ook zo'n schitterende zomerdag hebben gehad , als wij hier in de Belgische Ardennen. We hebben lekker buiten liggen zonnen, al ben ik zo'n duizend poot , dat je me haast aan een tuinstoel moet vastbinden om te liggen zonnen. Ben weer mert machtig mooi schilderij bezig en dus tijd er voor vinden. Maar ik vind het zo'n fijne aflijding en net of ik bij jullie ben , met deze verslagen van jullie. Ik leef al , (dat weet je) , nu al 8 jaar als een ermite om Frédérick te helpen ,