2e dag 20 mei van Huy naar Charleroi - Reisverslag uit Hoei, België van Marlijn - WaarBenJij.nu 2e dag 20 mei van Huy naar Charleroi - Reisverslag uit Hoei, België van Marlijn - WaarBenJij.nu

2e dag 20 mei van Huy naar Charleroi

Door: Marlijn en Anke

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

21 Mei 2014 | België, Hoei

Goed geslapen.ontbijt 8.00 , wilde zo vroeg mogelijk vertrekken , doch kregen pas een stempel om 9.00.Richting Charleroi 97 km gereden.
Het was een mooie dag echter met onweer kans.Wij zijn de Ravel gevolgd naar Namen. Van Namen naar Charleroi de Sambre gevolgd.

Steeds waren er wegwerkzaanheden, werden weer naar een omleiding gestuurd.Slecht aangeven, echtpaar gevraagd.
Vrouw heeft zich de auto gepakt en is voorgereden en wij er achteraan, met als bescherning een 2e auto, na 5 a 6 km op de Ravel te komen.Charleroi aangekomen touristisch bureau was gesloten. We waren erg moe.
In de St Christoferus kathedrale om hulp gevraagd.
Deze man heeft veel heen en weer gebeld uiteindelijk, een plek gekregen
in een jeugdhuis 3etages voor ons twee.
Deze man heeft onze fietsen en bagage naar de slaapplek gebracht en wij natuurlijk ook.!!
Weer geen kosten.

Verslag uit: België, Hoei

Marlijn

Een vrouw die deze reis al heel lang willen maken. Ben vertrokken 19 mei 2014 op de fiets richting Santiago de Compostella. "DE WEG IS HET DOEL".

Actief sinds 02 Mei 2014