19 mei 1e dag - Reisverslag uit Hoei, België van Marlijn - WaarBenJij.nu 19 mei 1e dag - Reisverslag uit Hoei, België van Marlijn - WaarBenJij.nu

19 mei 1e dag

Door: Marlijn

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

19 Mei 2014 | België, Hoei

Wittem naar Huy 85 km gereden.
Tot 11 km voor Luik is Mirjam met ons meegereden, daar afscheid genomen.
Verder gereden naar Luik, waar het een enorme bouwput is.
Moeilijk om op de Ravel te komen die ons leide naar de maas en daarna Albert kanaal.
Het was een mooie dag, soms wat warm. Veel behulpzame mensen ontmoet.
Eerste stempel gekregen in het touristisch bureau in Huy.
Naar het Tibetaans instituutgefietst, ligt buiten de stad in het groen boven aan een berg.
Hier zijnwe heel gastvrij ontvangen, direct iets te drinken en een stuk fruit.

In het gastenhuis was alles vol.Hier werd naar een oplossing gezocht.Hebben een kamer gekregen op de derde verdieping .
Kregen overnachting avoneten en ontbijt gratis.
zonder kosten

• 22 Mei 2014 - 00:23

Lea:

hallo kanjers,
    wat een mooie start. Geeft de mens moed, toch? (grapje)