nog 1 dag - Reisverslag uit Wittem, Nederland van Marlijn - WaarBenJij.nu nog 1 dag - Reisverslag uit Wittem, Nederland van Marlijn - WaarBenJij.nu

nog 1 dag

Door: Marlijn

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

18 Mei 2014 | Nederland, Wittem

Vanmorgen vroeg op en nog de nodige klusjes gedaan zodat Ger niet voor alles moet opdraaien. De nodige problemen nog gehad met het inloggen op de blog.

Maar nu functioneert het weer goed.
Zeer mooie dag vandaag, alles is ingepakt.Fiets staat klaar, we kunnen gaan, wil toch wachten tot Anke er is!!!!

Vanaf morgen wordt op deze blog tweetalig geschreven.
Nederlands en Duits.
Anders kunnen familie en vriendenen kennissen van Anke haar niet volgen en dat zou ik spijtig vinden.

Gisteren nog verschillende dingen gebakken voor het afscheidsbezoek dat vandaag komt. Verwacht en onverwacht allen welkom natuurlijk

  • 18 Mei 2014 - 11:42

    Mirjam:

    Tot morgen! Vergeet de zonnenbrandcreme niet!

  • 18 Mei 2014 - 12:15

    Elly:

    Hoi Marlijn en Anke,

    We wensen jullie een hele fijne tijd en geniet ervan!

    Groeten Sjon en Elly

  • 18 Mei 2014 - 12:40

    Dora Lemaire:

    Hallo Marlijn en Anke,

    Ik vind het fantastisch wat jullie gaan ondernemen . Marlijn je bent een kanjer . Ik weet dit uit de ervaring dat je zo'n 20 jaar , zo fantastisch voor mijn moeder hebt gezorgd in het bejaardenhuis in de Regenboog in Heerlen. Je zorgde voor haar of het je moeder was en zo was je voor alle bewoners. Je was een doorbijter en duizendpoot !!( je lijken wel en betje op elkaar. Ook met het prachtige handwerk wat je doet met het vlechten va

  • 18 Mei 2014 - 12:47

    Dora Lemaire:

    Even een tweede pagina, wist niet dat er een bepaalde ruimte is.
    Ik zal jullie volgen en Marlijn als er moeilijkheden met het frans zijn , laat het weten . Ik zal je dan kunnen helpen , Je weet dat ik 4 taliig ben , dus met plezier doe ik dat voor je. Ik zal je mijn gsm no per mail geven , dan in noodgeval( of om problemen voor je op te lossen voor de vertaling , kun je me dat door sms of bellen laten weten.)

    Heel veel sterkte en "be happy"

    De zon is er al om te vertekken , dus ... tot spoedig wederhoren. Auch für Anke, sei beide glücklich in diese schöne Unternehmen.

    dora& frédérick

  • 18 Mei 2014 - 15:41

    Lidwin:

    Hoi marlijn
    Heb jullie gisteren al een goede
    Reis gewenst maar doe het nog een keer vanaf mijn telefoon. Groetjes
    Lidwin

  • 18 Mei 2014 - 18:04

    Miriam En Jan :

    Hallo marlijn, nu gaat het gebeuren. Geniet van alles, het avontuur en de onverwachte dingen die tegen komt. Dat maakt het extra leuk en mooi. Wij zijn nu 14 dagen onderweg en vinden het fantastisch ☆★ ondanks tegenwind, vele dagen met regen, omrijden enz. Het is de moeite waard. De route is prachtig en 's avonds vind je altijd weer een plek om lekker uit te rusten, te eten en te slapen. Wij zijn aangekomen in Thure, ongeveer 35 km van Portiers.
    Bon Camino ★☆★☆★☆
    Groetjes jan & mir

  • 18 Mei 2014 - 18:15

    Miriam:

    Moet zijn Poitiers....... :)

  • 18 Mei 2014 - 18:39

    Adry:

    Héél veel succes jullie tweetjes!
    Ik wacht de verslagen met spanning af.
    Groetjes, Adry en Hermien

  • 18 Mei 2014 - 21:17

    Markus:

    Wünsche euch für die gemiensame Tour ( Abenteuer ), vile Spaß. immer das Wetter was ihr euch wünscht und immer Luft im Reifen!!!

  • 19 Mei 2014 - 09:30

    Marian Bax:

    Hallo marlijn en n anke ik wens jullie een fijne reis en een hele goede toertoct naar jullie bestemmingaroan

  • 19 Mei 2014 - 10:17

    Jacques Sleutels:

    Marlijn en Anke, goede reis, kijk goed rond en keer behouden weer. Zorg dat je hoofd goed leeg is om alle indrukken op te slaan. We zullen de reis volgen.
    Jacques

  • 19 Mei 2014 - 10:35

    Peter Küppers:

    Hallo Anke und Marlijn,

    ich wünsche Euch eine schöne Tour. Hut ab.

    Gut Schlauch

    Peter


  • 19 Mei 2014 - 21:01

    Arno Gusting:

    hoe is de start verlopen vandaag. ik hoop dat jullie de eerste KM goed doorlopen hebben ..

    gr arno

  • 19 Mei 2014 - 22:50

    Lea:

    Hoi marlijn en Anke,

    ik ben in gedachten vandaag veel bij jullie geweest. Wat een mooi weer om zo te starten, denk.
    Toi toi toi is het enige wat ik nu te zeggen heb.
    Liebe grüsse für euch. Geniesse dieser unternehmung.
    Liefs lea

  • 20 Mei 2014 - 17:00

    Manuela Delnoy:

    Hoi Marlijn,

    ook van onze kant nogmaals veel succes en veel plezier met jullie tocht. Hoe bevalt het tot dusverre. ik moet zeggen we missen je nu al hoor. Veel plezier en tot over een paar weekjes. Manuela, Maurice en de kids

  • 20 Mei 2014 - 19:01

    Wil V.d.berg:

    Hoi Marlijn en Anke,
    Ben zeer benieuwd waar jullie beide nu zijn aangeland. Hoe staat het ervoor met de fietsbenen?
    Al tegen wat fietszaken opgelopen? Hoeveel km fietsen jullie nu per dag? Denk vaak aan jullie en hoe jullie dan door het landschap aan het fietsen zijn. Ik hoop dat jullie baad hebben bij de goede voorbereiding e.d.
    Het is hier nu gaan regenen en onweren, maar dat is wel goed voor de tuin e.d.
    Grusse auch fur Anke und bis wiederhoren.
    Beste fietsgroeten van Wil


  • 20 Mei 2014 - 22:04

    Yvonne Aarts:

    Hallo Marlijn en Anke,

    Hoop dat jullie een goede start hebben gehad. Ben heel benieuwd naar het verloop van jullie reis en zal jullie zeker blijven volgen de komende tijd!
    Heel veel succes!
    groeten,
    Yvonne

  • 21 Mei 2014 - 10:06

    Tiny:

    Hallo Marlijn en Anke,
    Ik wens jullie heel Veel succes en een mooie tijd
    en ben benieuwd naar jullie reisverslag.
    Tiny



  • 21 Mei 2014 - 18:37

    Lea:

    hallo marlijn en Anke,

    helaas kunnen we de reisverslagen nog niet lezen van jullie omdat de site even uit de lucht is. Hopelijk niet te lang!!!!
    lieve groetjes lea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wittem

Marlijn

Een vrouw die deze reis al heel lang willen maken. Ben vertrokken 19 mei 2014 op de fiets richting Santiago de Compostella. "DE WEG IS HET DOEL".

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 11423

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: