eerste gezamelijke tocht - Reisverslag uit Wittem, Nederland van Marlijn - WaarBenJij.nu eerste gezamelijke tocht - Reisverslag uit Wittem, Nederland van Marlijn - WaarBenJij.nu

eerste gezamelijke tocht

Door: Marlijn,

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

05 Mei 2014 | Nederland, Wittem

Vrijdag 2 mei.
Grijs graue dag, nat en kil.
Vertrokken richting Gulpen, Terlinden, Mesch,Moelingen (be), Vise,Linxhe,Ternaaien het Albertkanaal volgend tot Canne.
Maastricht,Bemelen en natuurlijk de bemelerberg omhoog en wel
11 %.Ging gestaag omhoog.
Gasthuis,Wolfshuis,Ijzeren,Scheulder en naar Gulpen.
De kring was rond en we hadden 65 km gefietst

• 05 Mei 2014 - 10:49

Jacques Sleutels:

Zo, zijn de dames aan het fietsen geslagen? Dat is weer eens wat anders dan vlechten. Onderdeel van een bepaald plan of grote tocht, of alleen maar voor de gezelligheid? Ik zal er tussen de klussen door eens op gaan letten.
    Groeten,
    Jacques

• 05 Mei 2014 - 14:14

Elly Kluskens:

Hoi Marlijn en Anke.
    Ziet er goed uit. Geen zadelpijn? Het begint er nu echt op te lijken. Wanneer was de echte vertrekdatum?
    Leuk dat jullie een dagboek bijhouden. Ik ga dat zeker volgen en jullie aanmoedigen.
    Succes. Groetjes Elly

• 05 Mei 2014 - 16:40

Lidwin:

Hoi Marlijn en Anke,

Het voorproefje hebben jullie dus al gehad zo te horen. Over 2 weken is het zover, dan kunnen jullie echt op weg gaan.
    Lijkt me leuk om jullie verslag te lezen als jullie onderweg zijn.

Groetes,
    lidwin.

• 06 Mei 2014 - 13:19

Lea:

Wat leuk dat je eventjes verslag doet. Is gelijk een blauwdruk om te kijken of het werkt, denk ik.

• 10 Mei 2014 - 09:06

Arno G :

ja die is goed ! op naar de 66 km.

• 13 Mei 2014 - 15:56

Miriam:

Mooi zo, de eerste kilometers zitten in de benen. En dan nog wel met een flink klimmetje erin. De tocht naar santiago kan beginnen. Succes met de laatste voorbereidingen. Volgende week heb je er al 2 dagen op zitten :-)
    Groetjes van jan en mir